Aventuri in Marseille! Vlogtrip

Hello beauties,

Astazi, vreau sa impartasesc cu voi primul articol in limba romana de pe blogul meu si experientele pe care le-am trait in ultima vacanta in Marseille.

A fost o vacanta deosebita, plina de aventuri si peripetii..cu siguranta nu ne asteptam sa fie atat de challenging aceasta vacanta in momentul in care ne-am decis sa vizitam Marseille. A fost o experienta deosebita in care am reusit sa trecem peste anumite limite and push ourselves sa incercam ceva nou. In general in viata consider ca e bine to challenge yourself in order to grow. Daca te intrebi despre ce tot vorbesc aici, keep on reading.

How it all started?

Ideea e ca vroiam sa mergem intr-o vacanta in aceasta vara sau mai bine spus inceput de toamna, asa ca un mic premiu pentru tot ce am reusit sa obtinem in ultima vreme, basically to spoil ourselves for a few days dar totul sa fie cat se poate de ieftin, sa fie cald in locul in care mergem si sa avem acces si la o plaja..hmm cam multe pretentii nu? Haha. Am mers pe site.ul de la EasyJet si am gasit aceste bilete catre Marseille, very last minute, cu £50 dus- intors, perfect deal. Pentru cazare, noi folosim AirBnb si din nou am gasit o cazare excelenta si f ieftina in inima Marseille.ului. (daca vreti sa va vorbesc mai mult despre Airbnb let me know:D).

Zis si facut, am facut toate booking.urile necesare si am fost good to go.

In prima zi acolo, vremea nu a tinut cu noi foarte mult, ploua ingrozitor de tare si batea vantul, credeam ca s-a zis cu frumoasa si perfecta noastra escapada. Prima impresie a orasului nu a fost una excelenta, orasul nu era atat de perfect pe cat ne asteptam, iar primul lucru pe care l-am auzit in gara au fost….tigani romani..are they really everywhere?

Dar, dupa ce ne-am plimbat putin prin oras si prin portul vechi unde iti poti inchipui tot felul de scenarii din trecut (asa cum imi place mie sa fac:D) si am prins putin vibe.ul locului si am inceput sa ne simtit ca si acasa.

IMG_20160914_114637.jpg

IMG_3801.jpg

Urmatoarea zi, am plecat in explorare. Desi credeam ca mergem sa ne petrecem ziua pe o plaja de vis in inima Parcului National des Calanques..ei sa spunem ca ne-am deviat putin de la drumul pavat. Noua ne place sa imbratisam orice provocare, stim cat de important e sa iesim din zona noastra de comfort caci doar asa reusim sa ne dezvoltam si sa realizam ca puterile noastre nu sunt limitate de nimic. Ei bine, pot spune ca noi ca oameni avem o singura superpower si anume atitudinea noastra fata de lucruri, cu o atitudine pozitiva, poti trece munti.

IMG_3825.jpgIMG_3847.jpg

In cea de-a 3-a zi in frumosul Marseille, ne-am relaxat pe insula Frioule, peisaje si o liniste de vis.

IMG_3895.jpgIMG_3936.jpgIMG_3903.jpgIMG_20160915_171023.jpg

Daca iti doresti o excursie ieftina la caldura, plaja si nu foarte multa agitatie,
noi recomandam cu caldura Marseille. E o locatie perfecta pe care o poti vizita chiar si la sfarsit de sezon, inceput de toamna, deoarece temperaturile sunt inca ridicate dar mai usor de suportat decat in timpul verii. Asa ca daca vrei sa aflii mai multe informatii despre locurile de acolo si sa vezi prin ce peripetii am trecut, check out video.urile care le-am postat in contul meu de YouTube(Link down below).

Va pup si vizionare placuta!

Bisous,

Iulia

Vlogtrip link: https://www.youtube.com/watch?v=9A9I5NnsUf0

Leave a Reply

